Shop Mobile More Submit  Join Login
×


More from DeviantArt



Details

Submitted on
January 13, 2013
Image Size
1.0 MB
Resolution
1200×2345
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,946
Favourites
195 (who?)
Comments
306
Downloads
30
×
Cream U mad by Domestic-hedgehog Cream U mad by Domestic-hedgehog
LOL I remember that my little sister always watches Gumball. I really don't care much about it but when I was eating at the kitchen one day, I saw that episode where anais gets mad from the suitcase. So I kinda made a reference of that and added cream and vanilla. :XD: she hits tails. Just a random character being hit. I hope you guys like it :giggle:

cream and vanilla is by sega
art is by me.
Add a Comment:
 
:iconzmr411:
ZMR411 Featured By Owner Feb 25, 2015  New member
LOL I remember that reference
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Feb 26, 2015  Hobbyist
Ha ha yeah it was really funny :XD:
Reply
:iconschoolme1:
schoolme1 Featured By Owner Jan 1, 2015  Hobbyist Digital Artist
remembers that episode
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist
Yeah it's pretty funny XD
Reply
:iconjeallybeanhedgehog:
JeallyBeanHedgehog Featured By Owner Jul 11, 2014  Hobbyist Artist
Lol poor Tails and Cream XD
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Jul 13, 2014  Hobbyist
Yeah XD
Reply
:iconjeallybeanhedgehog:
JeallyBeanHedgehog Featured By Owner Jul 13, 2014  Hobbyist Artist
Yep XD
Reply
:iconflamekamiya:
FlameKamiya Featured By Owner Jun 30, 2014
Great cream now tails is stupid XD
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Jul 1, 2014  Hobbyist
Yeah I guess so XD
glad you like the comic :)
Reply
:iconflamekamiya:
FlameKamiya Featured By Owner Jul 1, 2014
your welcome
Reply
:iconkyarameru-kitsune:
Kyarameru-Kitsune Featured By Owner May 27, 2014  Student General Artist
haha :XD: But I think Vanilla would be drinking tea and reading a book or something :XD:
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist
nope just watching TV :XD:
Reply
:iconkyarameru-kitsune:
Kyarameru-Kitsune Featured By Owner May 31, 2014  Student General Artist
:XD: My family does not watch TV... can you believe it?
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist
Wow but everyone loves TV!
Reply
:iconkyarameru-kitsune:
Kyarameru-Kitsune Featured By Owner May 31, 2014  Student General Artist
We don't :XD:
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist
Whaaaaaaaat?? Then what do you guys do?
Reply
:iconkyarameru-kitsune:
Kyarameru-Kitsune Featured By Owner May 31, 2014  Student General Artist
My mom reads, my dad plays guitar and I watch YouTube because I like TV :XD:
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner May 31, 2014  Hobbyist
Oh I thought you also don't watch TV lol.
Reply
(1 Reply)
:iconannonmyous:
annonmyous Featured By Owner Apr 12, 2014
Ouch, Tails is going to get a serious headache later on.
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist
Indeed.
Reply
:iconfantasticdreamz:
FantasticDreamz Featured By Owner Mar 27, 2014  Hobbyist General Artist
Poor Cream :XD::XD::XD::XD: 

Great job on the comic! 
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 29, 2014  Hobbyist
thanks!
Reply
:iconfantasticdreamz:
FantasticDreamz Featured By Owner Mar 29, 2014  Hobbyist General Artist
No problem:)
Reply
:iconmariosonicfan16:
mariosonicfan16 Featured By Owner Feb 22, 2014
Her face is just priceless in that second to last panel. Poor Tails...
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist
I know right? XD I have fun drawing her.
Reply
:iconmariosonicfan16:
mariosonicfan16 Featured By Owner Mar 1, 2014
I bet you did.
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist
Yeah XD
Reply
:iconnitroshock800:
NitroShock800 Featured By Owner Feb 19, 2014  Hobbyist
Her face is like wtf.
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist
Yeah I know right? XD
Reply
:iconsisterdorkz:
sisterdorkz Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist Artist
lol
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist
XD LOL
Reply
:iconsisterdorkz:
sisterdorkz Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist Artist
cream got pissed
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist
I know right?
Reply
:iconsisterdorkz:
sisterdorkz Featured By Owner Mar 8, 2014  Hobbyist Artist
cream U mad
cream: grrr
xD
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 15, 2014  Hobbyist
yeah. That is so my favorite part. I had so much fun drawing that panel lol.
Reply
:iconsisterdorkz:
sisterdorkz Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Artist
lol it most of
Reply
:iconmigueruchan:
migueruchan Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
Esto es oro puro :D
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist
je je gracias.
Reply
:iconmigueruchan:
migueruchan Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
De nada ;p
Reply
:iconamysilver123:
amysilver123 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
BRICKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>:(
Reply
:iconamysilver123:
amysilver123 Featured By Owner Jan 26, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Hahahahaha I'm lafing so hard omg omg omg can't breath hahahaha : XD X)
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Mar 1, 2014  Hobbyist
LOL Glad you like it XD
Reply
:iconamysilver123:
amysilver123 Featured By Owner Mar 2, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
Yeppeee
Reply
:iconlittleoma:
littleoma Featured By Owner Jan 17, 2014  Student Digital Artist
Tawog but just as good 
Reply
:icondomestic-hedgehog:
Domestic-hedgehog Featured By Owner Jan 19, 2014  Hobbyist
okay.
Reply
:iconkirbysuper123:
kirbysuper123 Featured By Owner Nov 26, 2013
U Mad Bro?
Reply
:iconannonmyous:
annonmyous Featured By Owner Nov 14, 2013
Anyone got any Aspirin? 
Reply
:icondarkdealer65:
Darkdealer65 Featured By Owner Aug 25, 2013
(snickers)
Reply
:iconhypergirl798:
HyperGirl798 Featured By Owner Aug 12, 2013
LOL!!! :D (Big Grin) 
Reply
:icontomboyishsoniclover:
TomboyishSonicLover Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist General Artist
LOL!!!!
Reply
Add a Comment: